2013. november 26., kedd

15 legjobb dorama OST (2. felvonás)

Az előző felsorolásomból, mint később elgondolkoztam, egy csomó jó zene kimaradt, így úgy éreztem, orvosolnom kell a problémát. Itt van a 15 legjobb OST következő fele :)
(Az 1. részét megtaláljátok itt)

1. Shut up flower boy band (Wake up)


Fenntartásokkal indultam neki ennek a doramának, mert valahol azt olvastam, hogy nem teljesen a könnyed, szórakoztató műfajba tartozik. Ez igaz volt. De egy pillanatig sem bántam. A kedvenceim közé került azonnal. A zenék és a srácok is iszonyat jók voltak :)


2. Gu family book OST (Love is blowing)


Uhh... Lee Seung Gi & Suzy kettős nagyon ütött... amúgy is nagy kedvelője vagyok a történelmi sorozatoknak, pláne, hogy itt behozták ezt a fantasy vonalat... :)


3. Arang and the magistrate OST (MC Sniper)


Érdekes zene, érdekes sorozat, imádni-való Jun Ki... kell több? :)


4. Hong Gil Dong OST (If)


Gyönyörű dal, már azelőtt szerettem, mielőtt láttam volna a sorozatot. De nem volt csalódás miután megnéztem. Először nagyon nevettem, aztán nagyon sírtam... Én is Hong Gil Dong akarok lenni... :)


5. 49 days OST (Can't let go)


A sorozat, ami mindig könnyet csal a szemembe... De mégis újra akarom látni...


6. Prosecutor princess OST (Fly High)


 Ez a SHINee dal, Park Shi Hoo, és azok a cipők...imádtam <3 :)


7. Monstar OST (First Love)


Lehet hogy elfogult vagyok a BEAST-es és BTOB-os fiúk miatt, de ez egy nagyon jól sikerült szám. Ennyi :)


8. Take care of aghassi OST (Hot stuff)


Először kifejezetten nem tetszett, aztán egyre többet dúdolgattam. Bár a sorozat megosztja a véleményeket, én a végére megszerettem.


9. Secret garden OST (That woman)


Talán ezt a sorozatot sem kell bemutatna sok mindenkinek. Egy klasszikus, a legjobb színészekkel.


10. The strongest K-pop survival OST (Stand up)


Egy jó kis zenés, fiúnak beöltözős sorozat. Az OST nagyon jó volt.


11. Queen Seon Doek OST (Come people of God)


Annak, aki figyelemmel kísérte az M1-en leadott drámákat, annak ezt nem kell bemutatni. (Csak annyit fűzök hozzá, hogy én TEAM Bidam voltam <3 )


12. Damo OST (Song of devotion)


Ez a darab nekem kezdetektől fogva filmtörténeti rejtély, sok mindent nem fogtam még fel benne, de a zenéje nagyon jó volt. (Meg persze Ha Ji Won játéka)


13. Tamra OST (Blue destiny)


Erre a doramára már kezdetektől fogva kíváncsi volt. Elvégre ritka az európai ember a k-dramákban, pláne főszereplőnek. Az első részektől eltérően, amik annyira nem győztek meg, a folytatás nagyon jó volt.


14. Gye Baek OST (Do you know)


A Gye Baek a Queen Seon Deok másik oldalát, Pekcse történetét mutatta be. A történet, főleg a vége sok zsepit igényel... már a zenéjétől is összeszorul az ember szíve...


15. Master's sun OST (Touch Love)


 Az egyik legjobb 2013-as dorama. minden volt benne, amit az ember akarhat: izgalom, szerelem, jó zene, sírás, nevetés, szellemek, So Ji Sub... :)


+1 Warrior Baek Dong Soo OST


Csak mert már nem tudtam mit kivenni a listáról, ez a +1 :) semmiképp nem akartam lehagyni a listáról...
 

Remélem ezúttal nem hagytam ki egyik kedvencemet sem... (naponta újakat találok, ez az állítás nem állja meg így a helyét :D )
Nektek melyik a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése